Tack för att ni ger värme


Tack alla underbara läsare för att ni ger så mycket positiv feedback och cred. Det betyder mycket! Jag uppskattar verkligen alla era kommentarer och all er uppmuntran. Det känns häftigt att så många människor har följt mig ända sedan jag var gravid och nu som mamma. Tänk att så många varit med och "delat" min resa. Så småningom vill jag verkligen göra en bok till Joline med inlägg och kommentarer från bloggen. Förstå vilken rolig grej för henne att ha när hon blir äldre och även för mig, som kommer att kunna minnas så mycket mer från hennes dyrbara bebistid. Jag märker redan nu hur mycket jag förträngt och hur många känslor och sinnesstämningar jag glömt. Det är roligt att gå tillbaka och läsa i bloggen från Jolines första månader. Jag är så glad för att jag började blogga och för att jag fortsatt. Ni har inspirerat mig och denna bloggen har utvecklat mig. :-)



Just nu sitter jag i skolan. Jag har en lektion kvar, där vi ska diskutera ett jätteintressant ämne; historien ur olika perspektiv. Jag blev helt fängslad när jag läste kapitlet och speciellt när jag kom till delen som handlar om kvinnors historia och hur den på så många sätt anses oviktig. Hur kvinnan så många gånger blivit bortglömd. Det är så sorgligt att människor var och fortfarande är så oförnuftiga att man trott och tror att kvinnor är "en längre stående varelse" eller en "misslyckat" kön som inte kan jämföras med en man. Varför är det så? Jag är verkligen intresserad av dessa frågor så denna lektion kommer att bli riktigt intressant. Sedan ska jag hem till min lilla sessa och vi ska ha en myskväll hemma ikväll, alldeles själva. Joline lägge sig ju klockan 7, så myskvällen blir nog mest min egen. Ha en LOVELI kväll!!!

Jag längtar efter bästis-tid med Josefine... <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver så mycket bra! Jag ångrar verkligen att jag aldrig kom på tanken att skriva åtminstone dagbok när mina var små. Man känner igen och blir påmind om mycket när man läser om erat liv. Kul!!

2009-03-27 @ 19:52:04
Postat av: sara

Det är vi som ska tacka för att du delar med dig av ditt liv med Joline, jag har läst sen du väntade Joline, och det känns kul att du fortfarande skriver!



Du verkar vara en underbar Mamma och din dotter kan skatta sig lycklig som har dig, och du kan skatta dig lycklig att du har en sådan söt liten dotter!



kram!

2009-03-28 @ 10:22:12
URL: http://sarawikstrom.blogg.se/
Postat av: My

Jag håller helt med ovan, det är vi som ska tacka för att du har delat med dig så mycket av dit liv som mamma. Jag är övertygad om att inspirerar väldigt många människor till att ta ansvar och kontroll över sina liv.

2009-03-28 @ 12:32:33
URL: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0