Somliga dagar..

Jag som predikat om mina vårkänslor och allt det underbara med att snön smält. I morse började det dock att snöa.. Så nu är det kaosväder ute igen. Somliga dagar, som denna söndag, vill jag bara dra täcket över huvudet och försvinna en stund. Jag hatar kallt och vinter. Jag vill ha värme, ljus och sommar! Desstom har jag mens och... åh! :-( Vilken positiv Jasmine jag känner mig som. Dock kommer finaste bästis hit snart och sprider some sunshine. Thanks dear. ♥



Jag har en tendens att tänka för mycket. Josefine brukar säga att jag i vissa situationer måste släppa tankarna. Jag är väldigt bra på att överanalysera och plocka sönder och plocka isär situationer eller personer, så att det blir alldeles för djupt och galet. Jag är verkligen djup och filosofisk medan jag på samma gång är väldigt galen, livlig och sprallig. Det känns som en bra mix. Jag är en skön mix. Nu ska jag fortsätta kolla på filmen PS, I love you, tills JOSEFINE, min snygging, kommer :-)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Plocka isär personer?

Har du över analyserat mig eller plockat isär nå?

hihi

Kram

2009-03-08 @ 19:11:12
URL: http://angelicahallin.blogg.se/
Postat av: caroline

jag kan inte annat än att hålla med att det är synd att det snöar och känns som vinter igen

2009-03-08 @ 20:07:06
URL: http://carolinesblogg.blogg.se/
Postat av: Sara

Usch vilken trist väder! Här låg temperaturen också på nollan igår kväll..men nu vill vi ha vår och sommar=) Känenr igen mig i de du skriver..hopaps du får en bra start på veckan! kram

2009-03-09 @ 10:05:29
URL: http://mizzhallonshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0