Robinson 2009


Hello! Nicole och jag sitter här, som två soffpotatis med varsin laptop i knät, proppmätta och väntar på att Robinson ska börja. Vi lagade supergod mat och nu är vi sugna på sura godisar. Problemet är bara vem utav oss som ska ta oss ner till konsum.. vi är så jäkla lata och slöa idag så ingen kan hjälpa oss. :-)

Jag får iallafall sängsällskap i natt av Nicole och det är tur, för på tisdag åker hon till Thailand med sin Emil och då kommer jag sakna henne. Bäst att jag får låna henne lite nu.. ♥ Nu har ROBINSON börjat och vi ska ge det en chans. Godis får inhandlas i pausen. Kram kram kram!!!



Kommentarer
Postat av: linda

hejhej undrar baravart du köpt den fina tröjan!

2009-03-23 @ 15:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0