Psykologiprovet gick bra! :-)


Vi var så duktiga i går kväll/natt och pluggade extremt effektivt.. :-) Det gick superbra på psykologiprovet idag också, så jag är helnöjd! I kväll kommer, kan ni gissa vem? Haha, Josefine såklart! Hon ska hetsplugga till ett prov imorgon och jag ska slutföra en hel del uppgifter som jag inte avslutat. Det behövs så att jag kan stryka dem från min To do lista.

I dag har Jimena varit här en stund och lekt medan Josefine gjorde matteprov. Det är så roligt att sitta bredvid och studera rivaliteten mellan Jimena och Joline och även att se samspelet som mer och mer börjar växa fram. De lekte jättebra med varandra idag förutom att Joline var lite rädd att låna ut sina saker. Dock tycker jag att det är viktigt att hon får ha intriger med andra barn eftersom att hon inte går på dagis. Det är ju när hon får vara med barn i sin ålder som hon kan utvecklas. Båda två var underbara.. Finaste barnen i hela världen



En bild på mig och Jimena när jag var gravid och Jimena pyttebebis..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken kul och trevlig blogg du har. Har lagt till dig på bloglovin. Ska bli spännande att följa och se vad du hittar på för kul framöver.

Ha en härlig dag!

2009-03-10 @ 20:39:26
URL: http://munkakvarn.blogg.se/
Postat av: Elina

Måste bara säga att jag älskar din blogg! Det är alltid den första bloggen jag går in på och jag tycker att du är en inspiration på alla sätt och vis, både som människa och som mamma (även fast jag inte är mamma). Joline verkar helt underbar och jag vill verkligen gratulera dig och din pojkvän till eran fina dotter :) Hoppas du får en härlig dag. Kram kram /Elina

2009-03-10 @ 20:42:38
URL: http://elinettes.blogg.se/
Postat av: Anonym

va söt hon va!

2009-03-10 @ 21:53:44
Postat av: Anonym

Hej hej :) underbart bra blogg! Kanske har du redan fått frågan eller så är frågan för dum (?) När du fick veta att du var gravid, tvekade du någonsin på om du skulle föda barnet eller inte? Du är otrolig! helt beundransvärd och du har verkligen lyckats :D utöver allt det så är det ju helt otroligt att du ser ut som en fotomodell och ändå har du fött ett barn!

2009-03-11 @ 20:50:04
Postat av: Fia

Nu har jag en bloggtävling!

Vinn en Lovecake-tröja från Ugly Duck samt ett presentkort på 500 hos Rebuz Kidz.se, gå in på min blogg för mer info!

Ha en mysig dag! kramar/Fia

2009-03-11 @ 21:59:19
URL: http://www.metrobloggen.se/FiaOfSweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0