Morgonpigg darling!



Joline vaknade halv 5 imorse. :-) Alltid lika morgonpigg. Nicole ligger kvar och sover fortfarande och jag ska snart göra mig iordning för dagen och ta itu med gårdagens intorkade disk. Just nu håller Joline på att städa och sortera min plånbok, hon hittade precis en bild på mig och Andreas som hon sitter och tittar på. Gullunge.

När Nicole vaknar ska vi äta frukost och sen promenera om jag får bestämma. Är skit peppad på att vara ute i vårvädret och vill försöka njuta så mycket som möjligt av solen. I kväll MÅSTE jag ta tag i allting jag har kommit efter i, i skolan. I morgon tänkte jag åka in till unga mammor och gå på stan. Jag har presentkort på inredningsbutiken ENTRÉ och det passar ju perfekt nu när jag håller på att inreda vår nya lägenhet.




Kommentarer
Postat av: Alex

Hur mår andreas du svara aldrig ? du skrev att du är lycklig nu efter separationen men är han det ?

2009-03-22 @ 16:39:17
Postat av: Anonym

när kommer resten av svaren?

2009-03-22 @ 19:26:00
Postat av: Erik

Känner du någon gång att du utnytjar din familj?

Hur har Anders tagit separationen?

Vill du träffa en plast pappa till hon nu?

Vill du fortfarande ha 6 barn?

Tror du att du skulle klarat plugga på heltid och ta hand om hon helatiden?

Varför vill du bli polis?



2009-03-22 @ 21:03:16
Postat av: ...

A.C.A.B

2009-03-22 @ 21:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0