Lunch & shopping med ANNA





I morse fick jag lite halvt panik över det förbannade vädret, långtråkiga dagar
och brist på saker att göra. Jag håller på att spricka av rastlöshet om jag ska
sitta inomhus med Joline en hel dag och jag märker även på henne att det
inte är någon hit. Det är svårt att vara ute och framförallt inte speciellt lockande
när det är grått, slask och kallt. Dessutom har jag huvudvärk..

Men jag hade tur att ANNA var hemma och ledig, så jag och Joline åkte in till
Örebro och käkade lunch med henne på Creperiet. Jag åt bakad potatis med
skagen och cheesecake till efterrätt. Joline fick leka lite, även om hon var mest
intresserad av att rymma och hälsa på alla som satt och åt vid borden. Hon är
så duktig på att tigga! Sedan gick vi på stan lite och lyckades få med oss varsin
korallfärgad klänning hem, jag köpte även en svart/vit. :-) Tack för en mysig dag!

Nu sover Joline ute i vagnen och jag ska fixa iordning lite mat.


Kommentarer
Postat av: Anna

Va fin du var i håret på bilden :)

2009-03-05 @ 17:20:48
URL: http://annamyren.blogg.se/
Postat av: Danni

Vad fin du är!

2009-03-05 @ 21:47:54
URL: http://detljusnar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0