Lite effektiv tid.


Joline är hos Andreas i natt. Jag har passat på att sola och nu ska jag vara effektiv och plugga engelska. Vi har prov på fredag. Känner själv hur musten gått ur mig den senaste veckan, men nu är det dags att ta nya tag och köra på. Tänker inte falla på mållinjen! Känns lite konstigt att inte behöva sitta på helspänn och lyssna efter Joline, eller att bara kunna springa iväg och köpa ett paket mjölk. Både positivt och negativt, men det känns som att en del fattas. Dock är det bara några timmar sedan jag såg henne. :-) Älskar min fina prinsessa. ♥

Time to study..

Kommentarer
Postat av: Sara Svensson

Hej!

Jag håller på med ett prjektarbete i skolan som handlar om unga mammor. Jag undrar om du kanske har lust att ställa upp med att svara på frågor om hur det var under graviditeten och hur det är nu efter du fött ditt barn?!

Tack på förhand!

2009-03-19 @ 15:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0