Josefine kommer hit


Två godisgalna, pluggpsykotiska och snygga bästa vänner. Kärlek ♥



Jag tänkte röja upp röran som spridit sig likt ett virus i lägenheten. Det är grejer
överallt! JOLINE är ÖVERALLT! Det är ett heltidsjobb att springa efter henne och
plocka bort det hon river fram. Pussgurkan! Sedan ska jag förbereda köksbordet
och lägga fram alla mina böcker och skära annansbitar. Som ni säkert förstår vid
det här laget kommer Josefine hit och pluggar. Hon ville ha hjälp med matten (?)
och frågar mig.. WHAT? Men vi kanske kan slå våra kloka huvuden ihop och komma
fram till en intelligent lösning. Förövrigt ska vi plugga engelska B, för vi har prov
på kapitel 3 på tisdag. Bara så ni vet att vi inte sitter sysslolösa.

Puss & kram från en sprudlande Jasmine.

Kommentarer
Postat av: Mia

Kapitel 4 i engelska B (i vår bok i alla fall) handlar om unga mammor. Verkligen jättebra kapitel! Har läst en engelsk bok som heter "Dear Nobody" och den handlar om en tjej som blir gravid som 16-åring. Jättebra bok, läs den! :)

2009-03-04 @ 18:51:06
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0