JOS & JAS day today


HELLO! Denna dag kommer att bli alldeles underbar eftersom att jag och Josefine ska ha tjejkväll. Det är så himla mysigt att få träffa henne utan att ha en massa plugg som måste göras. Antar att denna kväll blir som andra kvällar med oss. En massa kolhydrater, film, musik och bara helt enkelt... Jas & Jos. ♥

Den här veckan har jag inte varit speciellt duktig och motiverad vad gäller skolan. Jag fixade ju psykologiprovet men i övrigt har jag varit ganska värdelös. Nu ska jag ladda idag och ikväll så jag kan komma igen imorgon, då är det söndag, vilket betyder plugg till mitt och Josefines psykologiarbete och homosexualitet. :-)

Jag återkommer senare idag och svarar på några frågor.

Kommentarer
Postat av: Malin

När träffar du din kille då?

2009-03-14 @ 12:32:54
Postat av: Anonym

Vi är nog många som undrar hur det är mellan dig och A egentligen.. Du skriver aldrig om honom längre, bara josefine :S

2009-03-14 @ 13:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0