Jag har varit duktig!

I dag har jag lagat mat åt mamma, Francesca och Gaston. Kycklingfileer, vitlöksbröd, klyftpotatis och tsatziki. Samma som jag och Nicole åt igår, det var så enkelt och gott! Mamma blev jätteglad som fick allting serverat. Jag hade redan ätit annan lunch. Nu sover Jollis och jag ska sätta på filmen PS I love you, samt äta vindruvor. :-)

Och eftersom att det är söndag idag betyder det en hel massa plugg som jag skjutit framför mig under helgen. Josefine kommer hit (såklart!) och vi ska plugga psykologi. Vi bestämde oss för att inte spåra ur på alla andra samtalsämnen idag utan istället börja med att ventilera oss och sedan, när vi känner oss tomma så ska vi börja plugga. Ett bra upplägg, tror vi. Dock får vi se hur det funkar i praktiken. Återkommer om det.

Joline är så himla duktig! Hon äter helt själv. Nästan alltid. Med sked och hjälp av händerna äter hon allting själv så hon börjar kännas som en stor tjej nu. Dessutom är talet mycket mer utvecklat och hon har störtskön koordination när hon dansar. Min fina unge. Mamma loves you.



En några minuter gammal bild på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0