Jag hade aldrig fått just Joline..



Jag minns så väl min, Andreas och Jolines första kväll på BB. Lyckan och den enorma känslan av att vi helt plötsligt var en familj. Kärleken till Joline och förundran över hur fin hon var. Perfekt. Jag minns att jag sade "jag hade aldrig fått just det här barnet och ett så vackert barn med någon annan än dig" till Andreas. Och han höll med såklart. Hon var finast. Hon är finast. Tillsammans skapade vi henne och vi är alltid hennes stolta föräldrar. Det är en gåva att vi får ha henne hos oss.

Jolines bruna ögon är Andreas och det är jag väldigt stolt över..

Kommentarer
Postat av: Jessika

:) hur blir det nurå? ska ni ha delad vårdnad eller ska ni göra på något annat sätt? :)

2009-03-17 @ 11:55:22
Postat av: Bea

Vårdnad är inget man bara ändrar hur som helst, för detta krävs en juridisk process. Jag tror att många blandar ihop vårdnad med omvårdnad som är vitt skilda saker. Om föräldrarna är gifta vid barnets födsel får bägge föräldrar vårdnad om barnet, sk. gemensam vårdnad. Om så inte är fallet blir modern automatiskt vårdnadshavare till dess att faderskap bekräftas och man beslutar sig för att vårdnaden ska vara gemensam. I en del fall är vårdnaden enskild, men det är inte så vanligt. Och att göra ändringar av vårdnaden görs inte bara sådär. Jag tror att Jessika framför allt undrar hur omvårdnaden om Joline rent praktiskt ska se ut nu efter separationen. Den kan ju se ut på olika sätt. Jag är helt övertygad om att Jolines föräldrar kommer hitta en lösning som passar just dem! Jag vill också önska Jasmine och Andreas lycka till med det "nya livet"!!

2009-03-17 @ 12:16:54
Postat av: Flashback

https://www.flashback.info/showthread.php?t=836405&page=91

Postat av: monica

Flashback du verkar ju totalt sjuk i huvet hur fan kan man bete sig som dig, snacka om fjortis varning. Tråkkigt att du inte har ett liv att glädjas åt

SKÄRPNING!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-17 @ 17:32:36
Postat av: Fia

Nu har jag ytterligare en bloggtävling hos mig, Det är jättelätt att medverka i tävlingen, välkommen att delta!

2009-03-17 @ 20:51:38
URL: http://www.metrobloggen.se/FiaOfSweden
Postat av: Linn

Kul att ni skiljts som vänner och att ni är överrens om att Joline kommer i första hand.



Ignorera kommentaren och länken från Flashback.

2009-03-17 @ 22:15:53
URL: http://linnsann.blogspot.com
Postat av: freja

min skrutt har oxå fått hennes fars bruna ögon ;) eller ja, lite grönbruna är dom nog.

2009-03-18 @ 00:25:44
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad heter den läppglanset du har på dig? Jättefint :)

2009-03-22 @ 11:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0