Hatkärlek till Ikea


Jag och mormor var på IKEA igår för att "byta ett bord och kanske handla något mer" men jag kom hem med massvis med saker, såklart. :-) Joline fick mest såklart; en säng, ett bord+två stolar, två lampor, matta, förvaringsanordning och jag kom också hem med en hel del saker. I dag har jag och mormor kämpat med att montera möblerna tillsammans med Joline som mer än gärna ville hjälpa till. Tro det eller ej men det fanns tillräckligt med skruvar till varje möbel (helt otroligt!!!) så vi kunde montera ihop allting på en gång. Jolines rum är så himla fint, dock inte helt klart, men ni ska få se bilder så fort allting är det. Den som väntar på nått gott..

Joline somnade tidigt idag, hon var helt slut. Jag ska börja plugga engelska nu.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det ska bli kul att se lägenheten sen :)



Jag var på IKEA igår och faktiskt så fick jag också med rätt antal skruvar till varje möbel!



Jag tycker din blogg är jättebra (en av de bästa) och jag är in flera gånger varje dag :)

2009-03-29 @ 20:17:18
URL: http://sandraelfberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hur har du råd med alla nya möbler och saker som studerande, ensamstående (eller nyseparerad) mamma utan extrajobb etc? Jag är lite avis...

2009-03-30 @ 13:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0