Härlig måndag!


På måndagar är jag alltid ledig så då brukar jag försöka att hitta på någonting kul med Joline. Vi brukar åka in till Örebro & gå till unga mammor eller käka lunch på creperiet, åka och bada.. osv. I dag ska vi träffa Emmelie & Sarah och deras barn här i Nora & käka lunch, sedan gå hem till mig så barnen kan leka. :-) Det känns extra viktigt för mig att träffa andra mammor & barn eftersom att Joline inte går på dagis. I dag känns det extra kul också, eftersom att jag varit en tråkig mamma den senaste veckan, som bara skruvat Ikeamöbler och packat upp kartonger. Jag får så dåligt samvete direkt, även om jag vet att det är ett måste för att vi ska få ordning i den nya lägenheten någon gång.

I kväll kommer Josefine hit & pluggar. Kan en måndag bli bättre än såhär?

Ha en LOVELI dag!




(Denna bild har jag beställde jag förstoring på igår)

Kommentarer
Postat av: juliansmamma

Najs den kommer nog bli as fin =)...

(förstoringen)...

2009-03-30 @ 14:25:07
URL: http://julianochannie.blogspot.com
Postat av: Caroline.

Jag funderade också på att beställa en förstoring igår men då när jag valt en så storlek så gick jag in på Ikeas hemsida för att kika efter en passade ram men de fanns ju såklart inte så de blev ingen beställning för tillfället.

2009-03-30 @ 14:49:56
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Veronica

Gud va fin bild! :) den blir nog jättebra :) hur stor ska du ha den?

2009-03-30 @ 16:37:32
URL: http://veronicajarl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0