Gooodmorgon


Åh, vad jag är trött på att gå upp halv 5 på morgonen. Det är så himla mörkt och kallt hemma att jag får sitta uppe och huttra inlindad i stora raggsockor, fleecetröja och dubbla filtar. Desstom är det tråkigt att inte ha någon att vara social med förutom Joline. Inte ens tv:n funkar. Så många mornar när jag har gått upp till och med klockan halv 4, så känner jag att det skulle ju inte skada om Joline kunde gå upp någon timme senare. :-)

Joline kan säga muuuuuuuu till kossan, vov vov till hunden och kack kack till ankan. Duktiga JOLINE! Hon kan även säga brum, brum om jag frågar hur bilen låter. Känns så himla häftigt att kommunikationen växer fram och att hon lär sig så fort. Hon minns allt och snappar upp saker inom nolltid. Macka är ett nytt ord i hennes ordförråd också.

Nu ska jag motvilligt dra mig ner till det iskalla golvet och leka någon lek med Joline. Och kolla på film.

Ha en loveli day!




Kommentarer
Postat av: Sara

Varför går du upp så fruktansvärt tidigt?

2009-03-12 @ 14:15:00
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-12 @ 14:17:10
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: nyfiken

kan inte Andreas ta hand om henne på morgonen

2009-03-12 @ 22:12:55
Postat av: pillan

jag måste fråga, du behöver inte svara på det för jag har egentligen ingenting med detta att göra, men är du och Andreas fortfarande tillsammans ? Bor du tsm nu med ? Kram:)

2009-03-14 @ 01:07:29
Postat av: danne

måste vara kallt hos dig om du fryser med fleecetröja och två filtar.

2009-05-26 @ 11:44:27
URL: http://dssweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0