Frågestund


.. Känns som det behövs nu! 
Fråga vad ni vill, kära vänner!

Just nu är jag nere i förra lägenheten och packar saker. Det är otroligt vad mycket jag hunnit samla på mig. Jag har ju hur mycket saker som helst.. mycket småtjafs som jag inte vet riktigt varför jag har eller vad jag ska ha det till. Passar på att slänga mycket nu. Och vad dammigt det är bakom alla möbler som man sällan drar fram och städar bakom :-) Det dammar i hela lägenheten (jag som städade jämt!!!). Nu är det dags för mig att fortsätta röja till Rihanna- Don't stop the music.

... ungefär såhär ser jag ut! :-)



Kommentarer
Postat av: jessika

:) hur blir det nurå? ska ni ha delad vårdnad eller ska ni göra på något annat sätt? :)

2009-03-18 @ 12:48:37
Postat av: Lisa

Hur blir det med ekonomin för din del när du går i skolan?

2009-03-18 @ 13:01:29
Postat av: Annie - ung blivande mamma

Kommer Andreas ha kvar den gamla lägenheten eller har han också skaffat en ny? :)



Kramkram!

2009-03-18 @ 13:02:28
URL: http://annieviktoria.blogg.se/
Postat av: Lisa

Eran separation, är det något ni länge har funderat över?

2009-03-18 @ 13:02:39
Postat av: Maluns

Hur känner du dig nu?

2009-03-18 @ 13:04:05
Postat av: Sara

Vart ska Andreas bo nu? Hur gör ni med Joline, ska ni ha henne veckovis? Och (det behöver du inte svara på) varför tog det slut mellan er?

2009-03-18 @ 13:34:32
Postat av: Frida

Va härligt att du fått en ny lägenhet :) Hoppas allt går bra för dig å joline!

Jag undrar som många andra varför flyttar du?

Sen undrar jag vilka affärer brukar du shoppa kläder i (till dig själv) För du har så snygg klädstil tycker jag! :)

Sen undrar jag när joline ska få börja på dagis? :)

Det var nog allt!

Ha de topen nu! Kramar /Frida

2009-03-18 @ 15:06:37
Postat av: madelene

Först tänkte jag börja med att säga att din blogg är en utav mina favoriter! Du är bäst!



Min fråga är; Hur var ditt liv före Jolines tid? :)

2009-03-18 @ 15:54:45
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur har du råd att bo i en egen lägenhet?:)

2009-03-18 @ 15:58:28
Postat av: Angie

Hej, vill bara tacka för den här underbara bloggen du har. Du är en otroligt målmedveten och stark tjej, och du skriver otroligt bra.

Jag undrar ungefär samma saker som alla andra =)



Jag önskar alla er 3 det bästa!



Ha en underbar dag i detta fina vänder/ hälsningar stockholm

2009-03-18 @ 16:18:48
URL: http://girlsinthecity85.blogspot.com
Postat av: Ella

Nu kommer det tusen frågor ifrån mig då ;)



Hur länge har ni funderat på en seperation? Är det något som legat i luften länge att det inte varit helt bra?



Vad sa era nära om uppbrottet?



Hur ska ni göra med Joline? Varannan vecka/helg?



Hur känns allt nu? Är du fortfarande kär i andreas så att det känns jobbigt?



Hur kommer ud klara dig ekonomiskt?



Ta hand om er nu, du är superduktig :)



2009-03-18 @ 16:37:53
Postat av: kajsa

hej ville bara säga att ja följer din blogg och tycker den e hur gullig som helst:)



nu till frågorna:

hur länge har separationen hängt i luften?

e de nån som hittat någon annan?

vad säger nära å kära?



kramis kajsa

2009-03-18 @ 16:41:41
Postat av: Tina

Grubblade ni på att separera länge eller kom de bara pang bom? Vem va de som tog upp diskutionen först om att separera? =(



Ha de bäst å du är en grym mamma =)

2009-03-18 @ 16:43:56
URL: http://trollungee.blogg.se/
Postat av: Alex

svara på de frågor som ställts här uppe så har jag fått svar på det jag ville veta också :)

2009-03-18 @ 16:55:59
Postat av: amanda

jag har börjat läsa din blogg, för kanske en vecka sedan, just nu är jag i januari 2008 ;) ja måst bara säg att du värkar ha en härlig personlighet :)



- jag tycker att du och din familj + andreas nyss flyttade, men hur kommer du, joline och andreas att bo nu?

- hur uttalar man jolines namn? säger man jolinE eller är det typ som jolin?



ha de bra!

2009-03-18 @ 17:37:38
Postat av: k

ska sndreas bo kvar i er gammla lägenhet?

hur stor är din nya?

när ska joline börja dagis?

har du något husdjur?

var i sverie bor du?

hur går med med studierna?

vilken är din älsklingrätt?

vad kan joline säga?



2009-03-18 @ 18:05:38
URL: http://alltomkirsten.blogg.se/
Postat av: felicia

har joline märkt av flytten? alltså, tar hon det bra? :)

vilka ämnen läser du just nu? ska du fortsätta läsa i sommar, eller ska du ha sommarlov då? :)

hur lärde du och josefine känna varandra? du kanske har nämt det, kommer inte ihåg.. och sista frågan: har du lärt känna fler unga mammor än josefine som du umgås med?

KRAM

2009-03-18 @ 18:16:37
Postat av: anna

hur ska ni göra med vårdnade om joline? och vart bor andreas nu?

2009-03-18 @ 18:31:46
Postat av: Malin

Eftersom er dotter verkar ha varit planerad undrar jag hur ni resonerade när ni valde att skaffa barn så unga? Jag tycker förövrigt att du är otroligt duktig på att skriva. De känns äldre och mognare än många andra "unga mammor"

2009-03-18 @ 18:45:56
Postat av: Anonym

ska du börja på riskbergska till höstan?:)

2009-03-18 @ 18:55:38
Postat av: jessica

uttalar ni joline som i låten joline, alltså med engelsk accent eeler uttalar ni de med svensk accent?:)

2009-03-18 @ 19:22:14
Postat av: Viola

Min fråga: Hur ska ni dela upp tiden med Joline? Blir det varannan vecka var eller att den ena har henne över helgen tex? :)

2009-03-18 @ 19:28:42
URL: http://violiejolie.blogg.se/
Postat av: Amanda

2009-03-18 @ 19:51:17
Postat av: Amanda

hej:)

har några frågor till dej... Joline var ju ganska så planerad både du o Andreas ville ju ha barn, men min fråga va dn att höll ni på länge o fösöka tills d blev så att du blev gravid eller kom d ganska genast?:)

sen undra ja hurdan vårdnad kommer ni ni ha du o andreas kommer d va delad vårdnad lr kommer d va så att Andreas få se henne hu mycke som helt nästan när som helst lr?

tack för svar:)

massor krama

2009-03-18 @ 19:53:01
Postat av: Anna

Hej! Vill först säga att jag gillar denna blogg, och har alltid gjort!



Till min fråga:

Är Joline ett bad/dusch barn, gillar hon att bada eller duscha? och hur ofta gör hon det? :)

2009-03-18 @ 20:29:55
URL: http://fikasugen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du om dagen, eller i veckan?

2009-03-18 @ 21:26:28
Postat av: Daniela

Känns det jobbigt att du separerat utan att ha utbiladat dig färdigt, med tanke på pengar och så?



Hur kommer du ta det om han träffat någon ny som också blir en del i Jolines liv tror du? Kommer du kunna ta det med lugn eller sitta hemma och lida? (Kanske fel fråga såhär tidigt, hoppas du inte tar illa upp)



Tycker du är jättestark som alltid orkar se det positiva i allt! Ta hand om dig!



2009-03-19 @ 00:30:17
URL: http://detljusnar.blogspot.com
Postat av: F

Vad vill du utbilda dig till / arbeta med i framtiden?

2009-03-19 @ 22:26:23
Postat av: Ella

Hur gjorde ni med alla möbler, vem fick dom?

Har du undansparade pengar så att du kan köpa allt som fattas`?

Hur stor är lägenheten? Är det bara en etta?



ta hand om er och lycka till

2009-03-20 @ 08:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0