Fairytale gone bad..


Tids nog kommer ni att förstå.. ♥

I går kväll var jag med några vänner på party. Det var jättekul att komma hemifrån en stund och roligast var nog att träffa Stina, min radarpartner från den mest underbara och galna perioden i mitt liv. Det var evigheter sedan vi träffades men det kunde ha varit igår, för det första vi gjorde var att gå på toaletten ihop. (Säger inte det allt?) Haha! Var nykter men jag har inga problem med att vara galen och släppa loss för det. Dansade och träffade massa goa människor. Kändes som en energipåfyllning.

I dag har Nicole varit här och vi lagade mumsig mat (kyckling, potatisklyftor, champinjoner, tomatsallad och tsatziki). Nicole, du är alldeles underbar för du tar så bra hand om Joline och ser inte henne som ett problem när vi umgås. En liten sak för många, men för oss unga mammor är det nog ganska ovanligt, att vänner som inte har barn verkligen förstår och anpassar sig. Känns skönt! Vi båda två var ganska lata idag och ville helst hänga i soffan, dock hade Joline andra planer och det går ju inte att låta bli att smittas av hennes glädje. Hon är ett lyckopiller. Mitt fina lyckopiller.

Nu sussar prinsessan. I kväll blir det godisskålen och film :-)



Kommentarer
Postat av: NikkiChickLicki

Men snälla rara Jasmine, Joline är ju en del av dig och inte skulle jag rata halv dig inte:) Glöm de, ni är hela tillsammans!Ingen utan den andre :) Älskar er båda så i(n)nerligt mycket! PussOchKram

2009-03-07 @ 19:17:35
URL: http://nicolelee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0