Det ska kännas att man lever


Fullt upp! I dag ska vi börja måla Jolines rum rosa & vitt. Skönt att komma igång så jag kan börja stryka några stolpar på min to do lista. I kväll ska Joline vara med Andreas och jag ska försöka ta tag i matten, som jag verkligen skjutit framför mig. Nu har jag galet mycket att göra och då känns det tyngre att börja.. Josefine har praktik nu så det är svårt för oss att hitta några lediga stunder att plugga tillsammans på. I går hade jag dessutom rätt dåligt flyt eftersom att ett tre timmars långt arbete försvann på datorn. Då ville jag bara ge upp! .. och gråta!

I morgon ska jag till tandläkaren på morgonen och sedan ska jag, Andreas och Joline in till Lindesberg och bada på Energikällan. :-) Kul att komma iväg och göra någonting annat! Sedan ska jag med min kära vän Gaston till Borlänge och köpa en beige ektorpsoffa som jag hittat i fint skick på blocket. På lördag ska jag och mormor in till IKEA och handla det sista som fattas och sedan kan jag förhoppningsvis flytta in nästa vecka. Ska bli så himla kul!

Nu ska jag skriva klart min uppgift om Agatha Christie som försvann igår, som jag blev tvungen att skriva om.

Kämpa på! Snart är det helg, kära vänner.

Kommentarer
Postat av: sara

wihoo borlänge, där bor jag :)

2009-03-25 @ 18:23:39
URL: http://sarawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0