Vad har egentligen hänt med Josefine? ^^,





Här är hon, min bästa vän

Josefine & jag är numera sambos :-) Vi bor i min lägenhet tillsammans med våra underbara ungar och Josefines två katter skrollan & skrammel. Vi har bott ihop i ungefär en månad och snart blir vi grannar, då Josefine har skrivit kontrakt på lägenheten bredvid min. Nu kommer vi att sova vägg i vägg istället för att skava stjärt i samma säng. Vi är som två systrar och är bästa vänner. Det har varit jättemysigt att bo ihop och dela vardagen tillsammans. Jimena & Joline har blivit bästisar och leker jättebra med varandra. De kramas och pussas och busas hela tiden. Joline ropar på Jimena det första hon gör när hon vaknar och är ofta rastlös och otålig när Jimena är på dagis. De sover i varsin säng med bara någon decimeters mellanum, så de har kommit riktigt nära varandra. Just nu är vi tighta tjejligan som delar precis allt, vi är "the fantastic four" Jasmine, Josefine, Jimena och Joline.

Josefine & Simon har separerat. Det handlade inte om Jimena, utan helt enkelt för att de inte kunde ge varandra vad den andre behövde längre och de kände att de inte ville leva hela livet tillsammans. Det hände ungefär samma sak med dem som med mig och Andreas och nu är jag och Josefine ensamstående, stolta och starka mammor till våra barn. Jimena mår bra, Joline mår bra och jag & Josefine gör så gott vi bara kan. 

Josefine hälsar till alla läsare som följt hennes blogg och säger förlåt för att hon inte har svarat på era frågor. Jag har helt enkelt låtit dem vara eftersom att jag inte velat berätta om vad som hänt med Josefine här på min blogg innan hon kände sig redo. Nu har det gått en tid och vi har alla smält vad som hänt. Våren har varit minst sagt intensiv men tiden går och nu har vi en lång, förhoppningsvis varm sommar framför oss.

PUSS & KRAM
från alla fyra ♥




Kommentarer
Postat av: Caroline.

Vad roligt att ni snart blir grannar : ) och roligt för flickorna att de har varandra så nära.

2009-06-03 @ 14:54:24
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: My

Shit va mysigt! ^^

Föresten! Jag drömde om dig härom natten! Kanske inte var den bästa drömmen för jag tror inte att du är så.

Men jag ska snart börja gymnasiet i Karlskoga och du gick på den skolan, så var jag och hälsade på och så ser jag dig gå med några kompisar.

Så jag säger "Hej jag läser din blogg" eller nått och du bara kollar på mig idiotförklarar och säger "kul" utråkat och går.

hahah de va så kul och jag var helt paff när jag vaknade! ^^

2009-06-03 @ 14:56:42
URL: http://myspyys.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur många gånger har du slingat håret för att bli så där fint?

2009-06-03 @ 19:16:51
Postat av: Anna

Sådär vill jag också ha det!

2009-06-03 @ 21:24:51
URL: http://fikasugen.blogg.se/
Postat av: Millo :)

Hej! Har fölt din blogg sen du blev gravid med Joline. Den är lika bra fortfarande! Ville bara säga de. Så fortsätt blogga för fasen :p kram på er!

2009-06-03 @ 23:30:26
URL: http://miillo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0