Tack gud, för tålamodet!




Joline
vägrar sova på kvällarna. Igår kväll var hon vaken till klockan 11, sedan lyckades Josefine till slut få henne att sova. Hon är så otroligt envis och vägrar ge upp och somna fast hon är så trött att hon knappt orkar hålla ögonen öppna. Jag har en galet stor hög med plugg som måste göras och det är extremt stressande med en galen bebis som springer runt i köket och river bland alla kastruller och ut i hallen för att riva bland kläder och smink etc. Trots att situationen känns ohållbar för tillfället och  jag helst vill sätta mig ner och gråta en skvätt över att vilja och tidsbrist inte är någon fin kombo, har jag en gnutta underbart tålamod kvar. Jag reser mig igen, torkar tårarna och biter ihop. ♣

Kommentarer
Postat av: hanna

jasmine, du är grym! och garanterat den bästa mamman joline skulle kunna få.

2009-06-03 @ 12:07:30
Postat av: evelina

Hejsan. Din blogg är verkligen super ;p Nu är det så att jag har några frågor och tänkte att du kanske kan hjälpa mig. När man väntar barn / får barn vad är det för pengar man kan få ?

Tänkte jag ska flytta ihop med min kille och jag går fortfarande gymnasiet och kommer gå ända tills det är dags för förlossning. Men är lite orolig på hur man ska överleva med tanke på att man inte har något jobb och går skolan ? Tänkte vars fick ni pengar ifrån ? Hoppas du kan hjälpa. Kram Evelina

2009-06-04 @ 15:41:49
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0