Solning!!!

I dag ska jag och Josefine lägga oss och sola på mormor&morfars garagetak. Vi ska dricka massvis med vatten, smörja in oss med massa olja och prata massa deep talking, som vi kallar det. Joline, mammas skatt, ska till pappsen och sova där eftersom att det är onsdag. :-) Jag ska passa på att bara ligga raklång och njuta av vädret. När man är med Joline på stranden blir det mycket springa efter och aktivera henne, vilket givetvis är underbart men det ska bli skönt att ha en "glassar-dag" med fina Josefine. ♥

(Ni får nog ett bildbevis på mig som pepparkaka ikväll...)

Nu ska jag, Andreas & lilla hjärtat äta frukost tillsammans på stan.


Kommentarer
Postat av: monica

va kul att ni fortfarande verkar vara så bra vänner, härligt att jollis har så bra föräldrar som faktiskt sätter henne i " först rummet"

Ha en underbar dag

2009-06-24 @ 10:20:23
Postat av: Janette

Ha en wunderfull day ! :D

2009-06-24 @ 10:42:15
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: malin

Jag avundas dig för din kraft att orka, och att du och Andreas är så bra kompisar!

2009-06-24 @ 18:09:51
Postat av: Caroline.

Ni verkar vara så himla fina föräldrar! Tummen upp för er : )

2009-06-24 @ 19:03:50
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0