Shopping idag

I dag har jag, Andreas och prinsessan Joline varit i Örebro. Först åkte vi till stadsparken och lekte och åt medköpt sallad. Vi matade ankorna och gässen men jag blev jätterädd för måsarna som flög nära våra huvuden och gässen väste åt oss, så jag skrek i panik att vi skulle ta Joline därifrån! (Inte alls hysterisk....)

När Joline blev trött gick vi i affärer och jag kom hem med en jeansjacka, en tunika och en tubtoppsklänning samt fyra stycken armband varav tre stycken utav dem var flätade i olika färger (från H&M) och är väldigt sommriga & snygga :-) Joline fick inget idag eftersom att hon fick två nya pyjamaser, en skjortklänning, en skjorta + en mjuksdress & solhatt i Torsdags. Även Andreas kom hem med ett linne och två kortärmade skjortor. Dessutom träffade vi solstrålarna Anna & Leon, som vi inte träffat på jättelänge ♥

Väl hemma visade det sig att elen var avstängd utan någon andledning. (Ja, räkningen är betald) så vi fick gå hem till mormor och morfar och övernatta här, för annars skulle Joline få vara utan välling + massa andra onödiga krångligheter. Nu sitter jag här och skriver kvällen/nattens första inlägg. Joline sussar i rummet bredvid.

.. har haft en underbar måndag

Kommentarer
Postat av: Janpan

Va roligt att du och Andreas kan umgås trots att ni inte längre är tillsammans :)

2009-06-23 @ 00:22:03
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: Anna o Leon

Var så roligt att ses igår :) var alldeles för länge sedan. Ska bli kul att få hitta på något i veckan då jag hörde att det ska bli fint väder hela veckan :)



Kram på er

2009-06-23 @ 08:49:55
Postat av: My - mamma i september

två av mina kompisar (som inte bor tillsammans) fick också ganska nyligen deras el avstängd helt utan anledning. Himla dåligt att det kan bli så, man är ju så sjukt beroende av den!

2009-06-24 @ 00:06:24
URL: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0