Plugga!!!








Kommentarer
Postat av: Erik

Hur mycket har du i hyra?

Har du någon annan inkomst för utom fp barnbidrag underhållstöd studiemedel?

Hur hade du råd med din fina vagn?

Kan du inte lägga upp bilder på dig innan du blev mamma?

Vem var du innan du blev mamma?(berätta mer)

Hur många vänner har du?(du verkar bara umgås med några få)

Försvann några vänner när du blev mamma?

På vilka områden är du pedantisk?

Har du ett behov av att känna dig duktig?

Känns det inte konstigt att låta din mamma passa ditt barn.För att du ska till skolan?När det är du som är mammaledig.

Behöver hon igentligen börja på dagis? hon har ju typ redan en dagmamma.

Vem är du utan din dotter?

Varför vill du varaen förebild?



Du har en bra blogg!!!

2009-06-06 @ 16:55:34
Postat av: Erik igen

Tjänar du pengar på din blogg?



Ha en bra dag!

2009-06-06 @ 16:58:25
Postat av: MALIN

Hah riktigt tuff bild i headern! Din dotter antar jag? :)

2009-06-08 @ 15:56:39
URL: http://haschplanta.blogg.se/
Postat av: jessica

heej jasmine! vore såå tacksam om du ville svara på denna fråga i nästa inlägg!

är det en teutonia fun du har köpt? ser ut som en sån, isåfall är du nöjd med den? köpte du den beg elr ny? kostar ju nästan 6000 kr nya men är det isåfall värt det?

kram jessica

2009-06-08 @ 17:40:16
Postat av: Hannah

du suuuuuuger på att uppdatera

2009-06-08 @ 17:59:58
Postat av: Anonym

det är inte en teutonia fun. Hon skrev i ett tidigare inlägg vad det var. tror det kan vara en first wheal(hjälp kommer inte ihåg hur det stavas)

2009-06-09 @ 17:34:30
Postat av: Frida

Hej!



Jag måste bara säga att jag blir lika imponerad av dig varje gång jag läser din blogg. Du klarar av ett litet barn, en svår separation, hårt plugg, att sköta ett hushåll. Ja herregud, jag avundas din styrka, och hoppas att jag också har den den dagen då jag kommer stå på helt egna ben! :)

Fortsätt som du gör, så kommer Joline utvecklas till en av de finaste och bästa människor i världen, hon har verkligen en bra förebild. :)



2009-06-09 @ 23:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0