Nicole & Joline, mina hjärtan.


Denna tisdag har varit underbar tillsammans med Nicole & Joline

Idag har vi varit på stranden hela dagen och solat, badat & ätit jordgubbar. Äntligen några sommarvibbar! Jag har blivit förvånansvärt brunpå armar/axlar/bröst/rygg, trots att jag inte låg ner och solade "på riktigt". Joline plaskade nere vid vattnet och var ingen badkruka fast vattnet var iskallt. På eftermiddagen kom Hannah, Stina och en kompis till dem samt Andreas och hans vänner och vi spelade lite volleyboll och glassade i solen. En jätteskön dag!



Stina

Stina och jag gick i samma klass från 4:an till 9:an och jag har så många
underbar minnen tillsammans med henne. Jag har henne att tacka för så
mycket och allra mest för att hon räddade mig under högstadietiden. Tack!

Du har alltid en speciell
plats i mitt hjärta vännen.

Kommentarer
Postat av: Sofia - 18årig blivande brud!

ligga på badstranden lät mysigt.

2009-06-23 @ 19:47:48
URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur har du gått till väga med att få ditt hår så blont från att ha varit mörkbrunt/svart?

2009-06-23 @ 22:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0