En blond snorunge ^^



Jag och Joline är i Rockhammar, hos My. Idag har jag och Joline varit ute i regnet vid Rockhammars skola och lekt vid dagiset där. Kändes kul att komma tillbaka till skolan där allt såg exakt likadant ut som när jag gick där. Träffade en gammal lärare och det var roligt, för jag har inte träffat någon sedan jag slutade för drygt 7 år sedan. Joline lekte med hink och spade i leran och blev ordentligt kladdig, för första gången någonsin! My är på jobbet och jag väntar här på att hon ska komma hem, tillsammans med hennes mamma. Joline somnade på en gång, utan krångel.

Har letat igenom Mysans bilder och hittat en massa gamla godingar och delar med mig av en bild på mig från 6:an, med blont hår, spritpenna med texten "SÖT" i pannan och katastrof sminkning plus grymt röda ögon. ;)



Kommentarer
Postat av: Caroline.

Vad annorlunda du såg ut där : )

2009-06-16 @ 18:20:15
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Janpan

ja vad ska man säga... :) du har förändrats genom åren! :)

2009-06-18 @ 20:53:47
URL: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0