Barndomsvänner



Vackra Annelie!

Jag och min barndomsvän Annelie har precis tagit upp kontakten med varandra
via facebook. Det är så roligt att prata med gamla vänner igen och dela minnen med
varandra. Jag och Annelie gick på Rockhammars skola tillsammans, det var där vi
lärde känna varandra och vi var bästa bästisarna någonsin, ni vet? Våra mammor var
också väldigt bra vänner så våra familjer var involverade i varandras och därför blev
vår kontakt extra speciell tex. så bodde Annelie hos mig när hennes lillasyster skulle
födas. Vi lekte jämt, var superbundisar och har massvis med roliga, knasiga och galet
knäppa minnen ihop! Sedan flyttade Annelie till Kopparberg och jag till Nora men vi
fortsatte hålla kontakten och hälsade på varandra minst två helger i månaden. :-)
Vi lyckades ses och hålla kontakten i många år trots avstånden men sedan hände
någonting och jag minns inte vad som gjorde att vi tappade den. Nu har vi bestämt
oss för fika någon dag och det känns extremt kul! Så jag tyckte att det var dags att
presentera Annelie för er bloggläsare och berätta att hon har en plats i mitt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0