Update från 01:13

Just nu sitter jag i min beiga ektorpsoffa med fötterna på vardagsrumsbordet och tittar till på Thelma & Louise då och då. I kväll har jag, Josefine och vårt sällskap lyckats trycka i oss två chipspåsar och en ananas. :-) Joline vaknade nyss och ville inte somna om, så hon står här bredvid mig och hoppar i soffan. Galning! Hon röjer runt i lägenheten hela tiden och river fram allt som kommer i hennes väg. Det är extremt ovanligt att hon är vaken den här tiden, men hon kanske fick extra energi av nattvällingen? Hur som helst så har dagen varit bra och hur mysig som helst. Joline och Jimena har dansat, hoppat i sängen och lekt med det nya köket som snabbt blev en succe. Det var jätteroligt för Joline med en lekkamrat och hon kommer bli galet glad i morgon bitti när Jimena är här och är lika morgonpigg som henne när hon vaknar.. ♥

Joline verkar ha bestämt att det blir tidig läggis för mig ikväll, så jag sitter kvar där jag sitter och studerar henne när hon leker och är kreativ med allt hon hittar. Underhållande och fascinerande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0