Today's utflykt.

Dagens utflykt i ord och bilder! ♥
I dag har jag, My, Andreas & Joline varit på Kolmården. Vi åkte på en dagsutflykt dit som en liten "minisemester" för Joline älskar verkligen alla olika sorters djur. Vi har haft en intensiv men väldigt mysig & trevlig dag. Vi hann med att titta på de flesta djuren, bada, leka i lekpark och äta ett flertal gånger. Nu har vi kommit hem och My är i duschen. Jag passar på att blogga lite innan vi ska titta på Beck - vita nätter tills vi somnar.



Vackraste My. ♥



Andreas & Joline äter cheeseburgare på McDonald's i Norrköping. :-)



Andreas. :-)



Jasmine & My



Joline med en krokodil i bakgrunden!



Kärnfamiljen! :)



Mamma & Jollis.



Mysan vid pirayorna. :-)




Den största trollungen i mitten.. Joline, mammas hjärta.



:-)



Joline älskar att bada och är absolut ina badkruka, så de tär bara att kliva i och
bada och röjja med en galenpanna till ettochetthalvtåring :-)



Vi agerar apor. ;)

Nu ska jag kolla på film med min darling..

Kommentarer
Postat av: CarolinK

Vad mysigt ni ser ut att ha haft det!

Kul att ni hittar på saker tillsammans, allihopa :)

2009-07-17 @ 07:39:08
URL: http://makemebreathe.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad mysigt med utflykt! :)

2009-07-17 @ 08:34:09
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilka mysiga bilder! Joline är ju otroligt söt!

2009-07-17 @ 09:13:38
URL: http://isthe.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Hon är så sjukt lik Andreas :D

2009-07-17 @ 09:42:35
Postat av: nathalie

Varför äter er 1,5-åring cheeseburgare från McDonald's för? Och jag hoppas verkligen att det hon drack där inte var cola...

2009-07-17 @ 10:17:41
Postat av: Anonym

Kissar och bajsar hon inte i poolen utan blöja?

2009-07-17 @ 10:50:37
Postat av: Hannah

Et svar till Nathalie som komenterat här!!



Seriöst ORKA bry dig? Om dom vill ge henne mat från McDonalds och låta henne dricka cola, skitsamma låt dom vara i fred!! Du måste ha ett tråkigt som måste komentera det!!

2009-07-17 @ 12:03:28
Postat av: jessica

hehe du anonym, barn bajsar och kissar inte HELA tiden! dom kanske bajsar 1 gång om dagen och om hon nu skulle råka kissa, big deal?

2009-07-17 @ 14:45:12
Postat av: Anna

är du o andreas ihop igen eller=?

2009-07-18 @ 16:50:07
Postat av: Madde

Har samma fraga som Anna! Är ni tillsammans igen? :)

2009-07-18 @ 19:25:40
Postat av: Anonym

Är ni en kärnfamilj igen?

2009-07-18 @ 21:11:36
Postat av: fian.

Sötaste Joline, ser ut som ni hade en trevlig dag. Det måste kännas skönt att du & andreas kommer så bra överens? :) Kram!

2009-07-19 @ 13:27:01
URL: http://rosaconverse.devote.se
Postat av: Sanna

Hihi. Var ni på Mcdonalds ute vid Maxi eller? :) Jag bor i Norrköping. Vad roligt att ni hade det trevligt på Kolmården, det är verkligen mysigt att vara där. Man ser verkligen att ni hade det trevligt tillsammans på bilderna! :D Är du och Andreas tillsammans igen eftersom att du skrev "kärnfamiljen"? =D Många kramar!

2009-07-19 @ 17:37:28
URL: http://metrobloggen.se/susannanybom
Postat av: aaa

andreas är sjukt snygg måste ja bara säga:) å de är du å jolin oxå såklart :D

2009-07-20 @ 11:29:41
Postat av: Anonym

Det finns badblöjor som tar upp bajset när man badar i havet eller i pool. Min dotter avänder sådana. Dom är super. Jag vill varken vada i min dotters bajs (om hon nu skulle bajsa) eller i andra barns bajs. Usch.



Sen undrar jag hur du definierar ordet kärnfamilj??? Jag själv tycker kärnfamilj är ett otroligt löjligt uttryck. Egentligen är du du och Andreas motsatsen till en kärnfamilj då ni visserligen är vänner men ej lever tillsammans med erat barn. Ser inget fel i det men det är knappast en kärnfamilj.

2009-07-22 @ 10:57:44
Postat av: Anonym

Sen tycker jag det är roligt att så många kommenterar att Jonline äter mat från donken. jag var själv likadan innan jag blev mamma. Min dotter skulle minsann inte äta sådant förrän hon blev 4 typ. Men som mamma inser man att allting inte är svart eller vitt. Första gången min dotter åt en hamburgare var hon 1,5 år. Jag och min kille hade köpt hem mat och vår dotter skulle få köttfärssås (trodde vi). Men hon vägrade äta det. Hon ville ha exakt samma mat som vi åt. Jag ser numera inget fel i att vi äter på McDonalds ibland. Tror det är vitigt att ha en bra balans när det gäller mat. Ens barn mår bra av att veta att man inte dör av att äta hamburkare ibland sålänge man inte äter det HELA tiden. Men någon gång varannan månad gör knappast skada.

2009-07-22 @ 11:00:58
Postat av: Anonym

haha känner tjejjen på bilden från mcdonalds, hon i kassan bakom andreas!

2010-01-07 @ 23:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0