... jag är en tickande bomb!


Jag har saknat Josefine väldigt mycket under den här veckan. Har blivit van att vi ses varje dag och nu var vi ifrån varandra en hel vecka. I natt sov jag hos mamma för att hinna träffa henne lite och det var roligt för Joline som nog hade saknast sin mormor. I dag ska jag handla mat och sedan hem och förhoppningsvis kommer Josefine hem också så vi får lite kvalitetstid och hinner prata massvis. Det behövs verkligen, då jag känner mig som en tickande bomb nära explosion. TJEJSNACK!



I dag har jag en hel drös med saker som jag måste göra. Har några samtal som jag måste ringa, bland annat till Jolines blivande inskolningsfröken och boka tid, försäkringskassan samt ringa på några lägenheter då jag sagt upp min nuvarande. Och just det, jag måste boka tid till Jolines 1,5 årskontroll på BVC. :-) SEE YOU DARLINGS!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hejsan!

Älskar att läsa din blogg. Kul att du lägger ut mycket bilder och skriver intressanta inlägg.

En liten fråga.. Skulle du kunna börja videoblogga lite mer?

Vore kul!

Kramar

Karin ifrån Halmstad

2009-07-06 @ 17:12:41
Postat av: Vickan

Okej! Du skriver as bra!



Idag såg jag string på ett barn ? :s helt sjukt!

2009-07-06 @ 19:39:36
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: Kicki

Flytta igen ? varför ? kram

2009-07-06 @ 22:43:50
Postat av: julija

Hej tjejen! Jag läser din blogg väldigt ofta, nästan dagligen. Jag länkade till din blogg för ett tag sedan också för jag tycker den är läsvärd och förhoppningsvis är det många nya människor som får upp ögona för hur stark man är som ung mamma, men att man inte alltid kan vara supergladasuperheromamma heller för vi är bara människor. Jag älskar din blogg.



Men nu undrar jag ju, varflr flytt igen, precis som tjejen ovan undrar? Flyttade du inte till en lägenhet som skulle ligga brevid din tjejkompis? Vad hände.. nu får du nog förklara dig :) haha!

kram

2009-07-08 @ 22:35:29
URL: http://www.lula.devote.se
Postat av: Anonym

Flytta igen? du som tycks ha kommit iordning så himmlans bra, och nu är de dags igen? rörigt..

2009-07-10 @ 14:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0