FREDAG!!! :-)


GODMORGON, GODMORGON :-)
Joline vaknade klockan 06:00 i morse. De senaste dagarna har hon hoppat över att sova någonting på dagen och somnat väldigt tidigt på kvällen. Dock tycker jag att det här funkar riktigt bra, för hon vaknar inte tidigare på morgonen nu jämfört med när hon lade sig senare på kvällen. Igår somnade hon 17:30 och sov oavbrutet hela natten. Duktig tjej!

Just nu sitter jag i Jolines säng med datorn i knät och bloggar lite. Joline leker med sin spis och alla tillbehör som hon fick utav en bekant vars son hade vuxit ifrån den. Joline tycker att det är jätteskoj att mata dockan med plastbanan eller småkakaor.. Hon har även fått en kassaapparat till som har ett band som åker fram av sig själv. Det är poppis vill jag lova. Spisen har även plattor som kan lysa och låta. Deluxe. Jag ska snart göra oss iordning för att knalla hem till mormor och äta frukost där, tänkte jag, så Josefine får sovmorgon utan två vrålande galningar här hemma. :-)

Jag har äntligen fått internet, så nu kan ni räkna med updates.



Ciao ♥

Kommentarer
Postat av: vicky

Jaa vad kul att du har fått internet nu, älskar att läsa sin blogg! :)



Hoppas allt är bra med dig!



Läs gärna min blogg om min barnlängtan! :)

2009-07-10 @ 17:53:05
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: Isabel

Jag gillar din hårfärg, hur lyckades du få den färgen? :)

2009-07-11 @ 10:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0