Det känns så länge sedan...



För ett år och några månader sedan satt jag i samma soffa som på bilden, med jättestora, mjölkfyllda tuttar och en liten, underbar och ljuvligt doftande Joline i famnen. Det känns så länge sedan och som en svunnen tid. Jag tittar ofta på gamla bilder från Jolines bebisperiod just nu då jag är galet bebissugen. Joline har en docka här hemma som är lika lång och stor som en riktig nyfödd bebis och den väger ca. 3,5 kilo, så när vi "leker" med den dockan håller jag på att bli tokig. Det är så svårt att tänka sig att Joline har varit sådär pytteminiliten och att jag har tagit hand om en så liten människa. :-)

Kommentarer
Postat av: ERICA - FLYTTAR TILL USA 09/10

funderar du på att skaffa flera barn i framtiden då? :)



---



I höst flyttar jag till USA för att plugga på highschool i ett år. Följ mig och mina förberedelser inför året som utbytesstudent samt senare när jag är iväg!

2009-07-19 @ 20:21:56
URL: http://ericausa.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh, en dressen hade Lowa också :)

2009-07-19 @ 22:45:22
URL: http://malllaballla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0