Bullmammadag


I natt sov Joline hos mamma. Jag gick dit igår kväll och lade henne, sedan gick jag och Josefine och firade min hemkomst med pizza och sedan hälsade vi på en kompis. Kvällen slutade hemma, framför Eva & Adam och jag somnade halvvägs in i filmen och vaknade klockan 4 i morse, då lade jag mig bredvid Josefine för att skava stjärt de sista timmarna..

I morse hämtade vi Joline klockan halv 8 och funderade ett bra tag på vad vi skulle hitta på idag när det regnar. Till slut kom Josefine på den underbara iden "BAKDAG" och vi köpte ingredienser och på eftermiddagen har vi bakat bullar och muffins med vit choklad. :-) NAM,NAM! Samtidigt lagade vi spaghetti och köttförssås och Joline jagade efter kissarna i köket. Katterna är den bästa barnvakten någonsin. Joline har varit galen i dem hela dagen och sagt "hej kissen" hundratals gånger. Just nu sitter jag i en soffa hemma hos mamma och passar på att blogga lite. Ska snart gå hem och äta middag och göra iordning Joline för kvällen.

Kärlek.






Kommentarer
Postat av: Emma

Så roligt med bakning, var ett tag sedan för mig =(

Tycker du passar mycket bättre i brunt föresten, men det är ju du som bestämmer (A) hihi

2009-07-07 @ 17:09:43
Postat av: Felicia

Du är verkligen en helt fantastisk mamma! Roligt med en "bulldag", kan tänka mig att Joline uppskattar det! :-)

2009-07-07 @ 18:26:20
Postat av: Anonym

Var din dotter planerad?

Har läst nåt om missfall tidigare?

Stämmer det?

2009-07-07 @ 20:17:28
URL: http://nobodywithoutyouu.blogg.se/
Postat av: Denice-mamma till Hampus

snyggt håååår!

2009-07-07 @ 21:04:21
URL: http://deniicen.blogg.se/
Postat av: sanna

blivit mörkare i håret igen? fint ser det ut iaf :)

2009-07-07 @ 21:28:36
Postat av: sara

Så mysigt det låter med en bakdag :)

2009-07-09 @ 13:52:42
URL: http://baramitthjarta.blogg.se/
Postat av: jessica

jag tycker du e skitfin i håret! du passar både i mörkt o ljust:)

2009-07-09 @ 14:18:06
Postat av: vicky

AS fina bilder!



Läs om en sjuk mamma på min blogg i dagens inlägg!

2009-07-09 @ 19:33:50
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0