Vackra morgondagen


I morgon är det fredag.. veckorna bara springer iväg. Vardagen rullar på även om jag ibland tvivlar på hur. Dygnet känns ofta alldeles för kort, dubbelt upp vore lagom. Nu måste jag lägga mig för att vara pigg och fräsch imorgon men samtidigt är det mycket plugg och saker här hemma som måste fixas. Idag har jag iallafall varit väldigt effektiv. Jag har skurat toaletten, tvättat, bytt lakan i sängen, rensat bland smink och ytterkläder, burit ner saker till källaren, lagat lunch & middag, diskat och städat hall, sovrum och kök! Japp, en hel del faktiskt. Och givetvis tagit hand om Joline, lekt med henne och varit på en lektion. Nu på kvällskvisten har jag hunnit med lite plugg. Och så har jag varit på biblioteket. Lite MAMA läsning i sängen (avkoppling på högsta nivå) och kanske en bra bok, det är jag absolut värd.

I morgon har jag några intressanta lektioner och sedan ska jag bara ha en skön helg. Vi funderar på någon familjeutflykt på lördagen sedan har jag ett stort arbete som måste, måste, måste göras.

Snart kommer ny design här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0