Två frågor från Sara

Vad har du för kamera?
Jag & Andreas & Joline fick en rosa Samsung 7,2 mega pixels kamera innan dopet så att vi skulle kunna lämna tillbaka mammas kamera och ha en egen att föreviga hennes uppväxt med. Vi fick den utav Jolines gammelmormor & morfar..



Hur gjorde ni med mat till Joline när ni var borta?

Jag köpte barnmatsburkar. Brukar ju laga själv annars men jag kände att jag ville göra det enkelt för mig. Dessutom kändes det säkert med svenska barnmatsburkar istället för att hon skulle äta på restaurangerna där. Hon fick äta utav den maten vi lagade de dagar vi åt hemma på hotellet.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad snällt du tig dig tid att svara på mina frågor:) Tack så mkt ! kramis

2009-01-25 @ 13:31:34
URL: http://mizzhallonshake.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-26 @ 12:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0