TISDAG




Idag ska jag träffa min underbara vän Josefine & ventilera mig med henne ♥

Underbara Jollis står hör bredvid mig och matar sina dockar. Hon är så himla duktig med dem. Matar med sked och skål och när dockan har skeden vid munnen säger hon nam nam och smaskar. Sedan ger hon välling och vatten ur pipmugg. Hon kan även "rapa" dem och klappa dem i rumpan efter att ha tittat på mig. Hon är supersnabb på att snappa upp vad jag gör och ta efter. Hon bäddar med dem i deras docksäng, rullar vagnen fram och tillbaka och låter som att hon sjunger. Sedan säger hon, med sin ljusaste röst, "heeeeeeeeeeeeeej docka" när hon ser dem på morgonen. Sött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så otroligt fin :)

2009-01-27 @ 16:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0