Några frågor


Varför är inte lilla Joline kvar hos sin pappa när du åker?
Vi tänkte aldrig på något annat alternativ än att hon skulle följa med. Dels är det roligt för henne att se massa nya, spännande saker i ett annat land & så är det en "tjejresa" med mormor, mamma, jag, min lillasyster & Joline. Hon är också mer van vid att vara med mig eftersom jag är den som varit mammaledig och Andreas har gått i skolan så även om det blir ett långt break för henne att vara ifrån pappa tror jag att det skulle vara jobbigare för henne om jag åkte bort en vecka. Hon är så van med att jag alltid är där. Skulle inte kunnat tänka mig att åka utan henne, då skulle jag gråta & få hybris, så jag är inte heller van. Vi får åka på semester alla tre senare i år.

Är det eran lägenhet på bilden? (Från kalaset)
Ja, det är vårt kök!

Hur länge har du och Andreas varit ihop? Är ni förlovade?

Vi har varit tillsammans i 3,5 år men vi är inte förlovade.


Kommentarer
Postat av: virre

Hur har ni råd att bo i en egen lägenhet?

2009-01-07 @ 01:44:24
Postat av: hej

undrar bara hur stor eran lägenhet är:)

sköt om dej kram

2009-01-07 @ 09:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0