Joline spyr


I dag, hemma hos Josefine, innan vi skulle gå ut, spydde Joline en väldigt stor spya på hallgolvet. Hon har varit varm och lite kinkig sedan dess och även försökt spy en gång till på tom mage. Nu har hon ätit välling, korv och banan så jag hoppas att hon känner sig lite bättre och slipper spy. Kanske var det bara någonting i maten hon åt i morse?

Hoppas att det inte är magsjuka i allafall.

Nu ska vi leka här på golvet en stund med Joline och samtidigt ska jag försöka skriva klart en bokanalys. Jag har en massa kvar att göra i dag, imorgon och på onsdag bara för att jag skjutit på saker över jullovet. Typiskt mig!

Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Evve

ÅÅ vilket fint kalas ni verkar ha haft å hon bara växer å växer..

har följt din blogg sedan du var gravid!

så de är så skoj att du valt att fortsätta! :P

ha de bra

2009-01-05 @ 20:11:02
URL: http://evelinahogberg.blogg.se/
Postat av: Josephine

Usch, det låter inge kul. Jag jobbar på förskola och har varit med om många magsjukor. Det Joline hade låter väldigt typiskt vad många barn har - de mår dåligt, kräks en gång och sen är det bra. Men det smittar! Jag har själv legat med det där ett par gånger.

Hoppas att hon mådde bättre sen!

2009-01-05 @ 22:09:48
URL: http://josepheene.devote.se
Postat av: Stina

Hej! Vilken rolig blogg du har! Måste säga att jag beundrar dig, en ung mamma med alla de bästa kvaliterna en mamma ska ha. Tänk om alla kunde sluta dömma de som skaffar barn tidigt, du är en förebild för alla mammor, unga som gammla. Fortsätt med det du gör. Heja dig, hit kommer vi igen.

2009-01-06 @ 03:15:07
URL: http://buddhas5.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0