Jag & Joline


Jag skulle behöva lite barnvakt en stund idag så att jag får möjlighet att plugga. Är nästan klar med romananalysen men jag har fortfarande en del små uppgifter att göra. Nu på morgonen ska jag och Joline till Ica och handla lite mat. Det är tomt på någonting att laga, även om vi har mycket hemma. Känner ni igen er? Ska dock inte överdriva med handlingen eftersom att jag och snuttan åker på söndag och då kommer inte Andreas att laga så mycket om jag känner honom rätt.

Dags att ta en dusch och snygga till mig och Joline, sedan ska vi ut i kylan.

LÄNGTAR SÅ TILLS VI ÅKER TILL VÄRME, MYS, SHOPPING OCH GOD MAT!!!
- bara 5 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Grattis till lilla Joline i efterskott :)



kram

2009-01-06 @ 12:40:28
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför är inte lilla Joline kvar hos sin pappa när du åker?

2009-01-06 @ 16:36:37
Postat av: angeliqa

vart ska ni åka?:)

2009-01-07 @ 20:05:58
URL: http://angeq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0