Hej alla fina lördagsläsare


I går åt vi tacos och chibba & checkade Let's dance. Jag tyckte att Bella, George eller Carl-Jan skulle åka ut och det var ju  faktiskt Bella som åkte. De tre var sämst dansmässigt. Speciellt Carl-Jan och Isabella, den yngsta och äldsta. Laila, Morgan, Maggan & Magnus är bäst. Nog pratat om Let's dance; eller förresten; tyckte ni att det var rätt person som åkte ut?

I dag ska vi båda plugga massvis och även åka och hälsa på lite släkt. Lugn, skön & pluggig dag! Nu ska jag pallra mig till köket och dansa.. nej diska vidare och sen duscha så jag blir människa igen. Ha en superskön lördag! Jag återkommer såklart.



Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vi åt också Tacos igår mums! Tycker de är lite trist att Bella åkte ut redan, men de är ju en danstävling så den sämsta måste ju lämna tävlingen (även om det inte blir så alla gånger.)



Jag tycker Hasse Aro är så söt när han tassar runt på dansgolvet : ) Men Laila och Maggan är ju dutkiga dom också.

2009-01-24 @ 13:05:11
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0