HANDBOLL


Jag älskar handboll. Och speciellt när landslagsgrabbarna spelar landskamp.. Sitter bänkad här hemma, med chibba & dajm & en hel massa plugg framför mig. Tyvärr blir det inte så mycket pluggande när jag är så peppad. Hejar & skriker för att jag tror det hjälper. Dessutom får dessa handbollsmatcher mig att tänka tillbaka på när Joline var en liten bebis, då det kändes som att handbollen höll mig uppe. Joline skrek och skrek och jag gick och gick med henne eller gungade henne i famnen, kollade samtidigt på snygga killar som är beviset på manlighet på tv; det var terapi, haha, tro mig.

Dock är det inget Go i denna match mot Frankrike, men det är fortfarande halva matchen kvar så än finns det hopp för Sverige att vinna, eller åtminstonde låta bli att bli utklassade. Lite jävlar anamma vill jag se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0