Godmorgon alla fina människor



Godmorgon ♥
Hoppas att ni vaknade på rätt sida idag och att ni haft en bra morgon. Jag såg nu att statistiken bara ökat de senaste dagarna. Kul! Ni får hemskt gärna komma med roliga förslag till vad som ska skrivas här på bloggen. Jag och Josefine har varit på Komvux och pratat med Sten under morgonen, vi är taggade nu! Känns så roligt att börja plugga med Josefine igen, efter en termin "själv" på komvux. Just nu ska jag skriva ett arbete och plugga vidare. Ha en underbar dag! Återkommer ikväll.



Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vilken fin bild, hon har så vackra ögon : ) Vad kul att ni verkar ha plugg motivation. Önskar att jag hade detsamma. Lycka till med den nya terminen.

2009-01-07 @ 11:14:24
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

joline är lika vacker som vanligt =)



jag sklle bara påmina dig om att byta kategori till Joline 1 år eller något annat, för nu är hon ju över 12 månader =)

2009-01-07 @ 11:42:55
Postat av: virre

Jag skulle vilja att du skrev om hur ni fick er lägenhet och hur du ser på framtiden!

2009-01-08 @ 00:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0