Året i bilder;

År 2008 i bilder!



Den 2 januari kl 15:46 föddes Joline, efterlängtad & älskad.



Januari månad handlade om amning, mjölkstockning, kolik och att prova sig
fram för att hitta ett sätt att trösta. Lära känna, älska, pussa & krama är de saker
jag minns. Det var så underbart att äntligen få träffa henne..



Joline & Jimena

En lång & smal + en kort och tjock, haha!
Det skiljer 4 månader på dem. På bilden
är Joline nyfödd men längdskillnaden är
inte så stor. Gullungar!!!



Joline i de första kläderna som mamma köpte efter förlossningen.



De första leendena kom när mamma & pappa kittlades på läppen..


Den enda sovställningen som funkade. När vi väl kom på tekniken kunde vi
börja sitta och gunga henne fram och tillbaka på låren i stället för att fram
och tillbaka. Hallelujah!



Skepparkrans..



I februari var Joline sjuk med Rsvirus, vi var på sjukhuset i en vecka. Hela
månaden fick vi vara inomhus så mycket som möjligt för att skydda lilla
prinsessan som var så sjuk.



Våren. Jag & Josefine hittar på massvis med skoj med våra underbara tjejer.
Jättemysiga månader när vi var mammalediga tillsammans.



Jag med min guddotter Jimena på Marieberg. Mycket shopping!



Bekymrad... eller arg?



Våren. Återträff med föräldragruppen på unga mammor.



Fem generationer.



Slutet på mars/början på april. Tänderna börjar klia. Joline vill ha allting i
munnen. Helst ska mamma eller pappa klia med sina fingrar på tandköttet.



Slutet på mars/början på april. Vi flyttar till egen lägenhet och Joline vill lära
sig att rulla från mage till rygg och rygg till mage. Övning ger färdighet..



Finaste tjejen.



Vardagsrummet i lägenheten. (Ser annorlunda ut nu..)



I juni döps Joline till Nova Joline Alexandra i Nora kyrka. Josefine är en
utav hennes två gudmödrar.



Så söt. Midsommar i Dalarna.



Sommar!!! Träffar vänner & umgås.



Sol, bad, grillat.. underbart med sommar & sol!



Kan någon slå det här smilet? :)



Jag och mamma på bröllop.



På kolmården.



Jimena & Joline



Joline & Nicole



Sötnöten Joline



September. Träffade My & hade skitkul, en utav mina allra bästa vänner.



Joline i september.



Joline i oktober.



Joline och Jimena bland höstlöven..



Min bästa vän, Josefine.



November. Första snön.



Jag & hjärtat på julbord i december..



Joline som tomtanissa på julafton i december.





Kommentarer
Postat av: jessica

grattis:)

2009-01-02 @ 19:54:43
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Gud så kul att se hur mycket hon har växt : ) Stora tjejen.

2009-01-02 @ 21:32:30
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: My

Roligt att se alla fina bilder=) Och grattis Joline! skulle vara jätte roligt om du kände för att lägga upp fler bilder på erat hem=) tyckte ni hade ett sådant fint vardagsrum.

2009-01-02 @ 22:17:57
Postat av: Mimmi

så många söta bilder :)

2009-01-02 @ 22:59:47
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Janpan

Jätte fina bilder! :)

2009-01-02 @ 23:39:04
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: Virre

Gud va hon har växt , det är helt sjukt!

Men hur fick ni tag i en lägenhet, hur har ni råd med den? Jobbar din pojvän?

2009-01-03 @ 00:40:03
Postat av: Nicolé

Jag blir helt rörd, snart har vi känt varandra i ett år och tiden har gått så fort! jag tycker om er tre så himla mycket! Och eran dotter- Jasmine och Andreas hon är helt bedårande helt underbar. Många kramar mig

2009-01-03 @ 20:56:18
URL: http://nicolelee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0