23 januari 2008



Fredagar är min favoritdag i skolan. Vi har först engelska och sedan Religon
och Historia B, två otroligt intressanta och djupa ämnen där ett stort fokus ligger
på att diskutera saker. I dag fick vi berätta om egen historia, vad som format oss
i våra liv och sedan vad det är samhället som hjälpt till att forma oss eller påverkat
oss på något sätt. Intressant!

Efter skolan fikade jag, Joline, mormor och min syster på Da Capo där de har Sveriges
godaste prinsesstårtor. Jag lovar. Så suveräna. Senare idag lägger jag upp bilder från
Teneriffa som mormor tagit med sin kamera bla. när Joline äter sand. Missa inte det!

Nu luktar det bajs..

Kommentarer
Postat av: Janpan

va söt du är :D jätte fin bild!

2009-01-23 @ 16:57:40
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009 hehe :D

2009-01-23 @ 18:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0