2009



Vad har ni för nyårslöfte?

Jag hoppas att ni hade en bra, rolig kväll för det hade vi. Dock slutade allt i att jag fick sova hos mamma med Joline och Andreas hos sina föräldrar, vi hade strulat till det med nycklarna och missuppfattat vem som skulle ta med den. Nu sitter jag hos mamma och väntar på att gå hem. Joline fick så fina julklappar i går och vi åt alldeles fantastiskt god mat! Tack.. 

 
Joline fick ett annorlunda tågbaneset än det på bilden med fler tillbehör, 18 bitar. Och så fick hon fin-fina kläder och en annan, skojig leksak som jag inte kunda hitta på bild så den får ni se senare. I morgon fyller hon år och då blir det ännu fler paket. Vi har önskat en större leksakslåda till henne..

Kommentarer
Postat av: connie

Gott Nytt År på er. Ni har en underbar söt dotter. Hoppas ni får ett bra år 2009. Ni är så duktiga.Många kramar till er.

2009-01-01 @ 13:08:45
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag ska tänka mer på mig själv och försöka nå mina mål, samt sluta snusa ; )

2009-01-01 @ 14:06:43
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: S a r a

Mina nyårlöften har jag skrivit på min blogg :)

2009-01-01 @ 14:07:41
URL: http://saaramarklund.blogg.se/
Postat av: Gmormor

Vi önskar er allt det bästa under 2009.

Happy new year.Mycket spännande kommer att hända.Jolines första "riktiga"steg,känns som hon kan men ej vill än och imorgon är det 1årsdag ...!!!Grattis i förväg från oss till världens charmigaste o sötaste tjej!!!!

2009-01-01 @ 19:53:25
Postat av: Gmormor

Vi önskar er allt det bästa under 2009.

Happy new year.Mycket spännande kommer att hända.Jolines första "riktiga"steg,känns som hon kan men ej vill än och imorgon är det 1årsdag ...!!!Grattis i förväg från oss till världens charmigaste o sötaste tjej!!!!

2009-01-01 @ 19:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0