Tonight's gonna be a good night.

Min lilla sjukling har legat i soffan hela dagen och tittat på Ronja Rövardotter. Hon vill bara mysa, ligga nära och sova hela tiden. Det är faktiskt ganska skönt, för när hon är sitt rätta jag har hon sällan tid med långa kramar. Hon fick precis en alvedon och har nu somnat i sin säng. Hon har verkligen varit kokhet hela dagen..

Jag har köpt hem god (och mycket underskattad) mat. Lövbiffar, pommes, beasås och aioli. Till det blir det tomatsallad och stekta champinjoner, sug på den ni! Jag har även köpt fredagsbilagorna och godis, så kvällen måste helt enkelt bli grym. Jag hoppas att Joline orkar sällskapa mig vid middagen - annars blir jag ensam i soffan ikväll.

Vi önskar er en loveli fredagskväll!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gör din pojkvän då? :)

2009-12-11 @ 17:49:45
Postat av: Anonym

är det slut mellan dig och han nya?

2009-12-11 @ 18:06:53
Postat av: Madelen

Men om ni läser hennes blogg ist för och ställa dumma frågor så skulle ni veta att han är på semester!!!!!

2009-12-11 @ 18:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0