Svar på frågor, del 3:

Har andreas hittat någon ny kärlek?
Jag vill inte lämna ut Andreas på den här bloggen, när det inte handlar om honom och mig. Jag kan säga att han inte träffat någon som varit inblandad i Jolines liv.

Kommer ni att ha Joline varannan vecka i framtiden?
Varannan vecka kommer inte att vara aktuellt på några år. Vi vill att Joline ska vara stor nog att kunna förstå och kommunicera ordentligt innan vi vill vara ifrån henne så långa perioder i sträck. När hon närmar sig 4 år kanske det passar att dela upp det så, men det får vi diskutera när det tiden är inne.

Har du hittat något extrajobb?
Jag är inskriven på arbetsförmedlingen och har sökt ett jobb till efter jul, då ska jag på Intervju.

Har det löst sig med din boendesituation och ekonomiska situation?
Vi bor hemma hos min mamma för tillfället, vi har mat på bordet, Joline har hela och rena kläder - så vi har hittat en korttidslösning. Dock behöver vi försöka hitta en ny, långsiktig lösning där jag och Joline kan bygga upp någonting på egen hand.

Har du ändrat dig angående "att aldrig skaffa barn igen, för att du vill ha barn med samma person?"
Jag vill inte skaffa barn med olika pappor, MEN, jag vill ha fler barn. Det går ju inte riktigt ihop. Jag funderar inte så mycket över det just nu, jag kommer att rota lite mer i barnfrågan när det blir aktuellt.

Tre stycken pinsamma/dumma saker du gjorde som barn.

- Jag och en kompis, Victoria, ringde 112 från lärarrummet på vår skola och sade att det brann. Skolan fick betala avgift till Brandkåren och vi fick skäll av både lärare & våra föräldrar. Vi fick även gå på samtal med rektorn, där hon förklarade hur farligt det är att ringa 112 i onödan..


Jag och My ville så gärna ha mens, så vi tillverkade egna trosskydd av bomullstussar och toalettpapper, sedan hällde vi på ketchup och målade med röd spritpenna. I skolan tog vi med våra tjejkompis in på toaletten och när vi skulle kissa låtsades vi tycka att det var lite pinsamt att vi redan fått mens. (Det mest pinsamma var att alla fattade att vi fejkade!)

- Jag och en annan kompis badade i fågelfrön, alldeles nakna. Vi smög upp på en övervåning i en ladugård och där fanns det en halvmeter fågelfrön. Vi tyckte att det var jätteskoj att simma i dem, men det slutade med att vi fick fågelfrön både här och där - och det kliade så att vi grät hela natten.

(Samtliga händelser skedde när jag var ca. 10 år gammal)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag förstår inte svaret på frågan om varannan vecka för Joline?

2009-12-02 @ 09:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0