Ready when you are..

 

Det är så mycket jag skulle vilja säga till dig. Nu, när hjärtan har brustit, finner jag orden igen. Nu, när du är längre bort än att jag kan känna din värme, vet jag att det inte finns någonting som jag hellre vill ha. Nu, när din röst är bortom det som var vårt, skulle jag ge så mycket för att få höra den. Jag vill tillbaka till vår symbios. Vårt rum. Vår plats. Vår tid i ljuset.

 

Det kändes mer än rätt. Du vet, jag behöver inte förklara. Den känslan, just då, i en obäddad säng, är för vacker för att försöka återberätta i ord. Jag bevarar den, tillsammans med så många andra vackra stunder, där ingen annan än du får röra sig fritt. Jag andas in och låter känslorna som var för stora för att ta in, stanna kvar. När jag andas ut, försvinner en bit av dig. Jag kan inte hålla andan förevigt, men jag kan älska dig och oss längre än så. Mycket, mycket längre än så.

 

Förlåt för att jag är så svår. För att jag är så rädd. Det förflutna hann ikapp mig, när jag var som lyckligast med dig. Förtjänade jag dig och din kärlek? Förlåt igen. Jag vågade inte öppna det allra innersta, för vad skulle hänt om du lämnade mig då. Jag är lämnad nu, med ett oavslöjat kapitel.

Jag vågade inte acceptera att du kunde älska mig, trots att jag försökte stöta bort dig. Du älskade mig, bortom alla fasader. Du älskade mig.

 

Jag älskar dig.

 

Calm down, don't take it too far
I know only time can heal scars
So I'm ready when you are, when you are
I'm ready when you are
Don't want any false starts
I can do without the time apart
So I'm ready when you are, when you are
I'm ready when you are..

Trapt - Ready when you are


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas det är någorlunda bra med er och att snuttan kryar på sig så ni får en frisk och glad jul :) kram

2009-12-17 @ 13:18:16
URL: http://baramitthjarta.blogg.se/
Postat av: nathalie

ere slut med brandmannen elr?

2009-12-17 @ 22:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0