Prinsessan är fortfarande sjuk.


Joline har fortfarande feber och är jättetrött & hängig. Hon gnäller och säger aj,aj,aj hela tiden. När jag frågar henne vart det gör ont pekar hon på halsen och på pannan, så det är formodligen någonting i halsen som inte visade på provsvaren. I morgon ska vi gå till Vårdcentralen och kolla igen, det kan vara så att hon behöver äta pencillin. Jag har pratat med barnavdelningen på USÖ idag, eftersom att febern fortfarande ligger kring 40 grader, men de sade att det inte var någon fara och att vi ska vänta ut det. Jag är orolig ändå..

Just nu är vi hemma hos My. Joline har fått fruktfat i soffan och har halvslumrat till Pippi, medan jag har sorterat upp kort som jag beställt från Fuji. Nu leker hon med Mys kattunge och jagar den och busar. Skönt att se att hon orkar sådant. Jag ska hjälpa My i köket, vi ska laga friterade räkor med ris och sötsursås. :-)


Kommentarer
Postat av: Malin

Kanske är det bättre för henne att vara hemma och ta det lugnt?

2009-12-15 @ 18:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0