Pippi Långstrump är bäst.

Joline har blivit besatt av "Pippi Bång-bång", ja det är så hon kallar henne. Inatt ropade hon till och med efter Pippi i sömnen och det första hon gör på morgonen är att springa fram till tv:n och skrika "titta Pippiiiiiiiiiiii". Och jag är så glad att Astrid Lindgren filmerna redan nu fallit henne i smaken. Det betyder att vi kan titta tillsammans och mysa framför filmer som även jag tycker är bra! Dessutom har Astrid Lindgren gjort otroligt bra filmer med självständiga, starka tjejer och kvinnor som Pippi Långstrump, Kajsa Kavat och Ronja Rövardotter.

Nu ska vi promenera till dagis i regnet & kylan. Usch!

Kommentarer
Postat av: sanna

Glöm inte Lotta på bråkmakargatan.. haha min favorit som liten :)

2009-12-01 @ 10:22:27
URL: http://leosmamma.blogg.se/
Postat av: Knockout

Säg åt mormor att va barnvakt den 12/12 för nu är det din tur att Rocka med oss;)

Ta med Tony-Tanga och kom och festa loss med oss på Nora Statt den 12/12....

Stay Soft/Knockout

2009-12-01 @ 10:41:12
URL: http://www.knockout.dinstudio.se
Postat av: Marie

Jag kan ingenting om tv-tittnade hos barn så detta är ingen kritik mot dig utan jag är bara nyfiken.



Hur mycket bör ett barn i Jolines ålder titta på tv? Finns det någon riktlinje och hur mycket tycker du att Joline ska titta på tv?

2009-12-01 @ 15:36:13
Postat av: Eva

Tyvärr var inte Astrid världens bästa pedagog ;-)

2009-12-01 @ 22:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0