Kusiner.

Som ni vet har jag ingen kontakt med min pappa och hans familj. Genom åren har jag haft kontakt med min farmor & farfar, men det var längesedan vi hördes av nu och de senaste två åren har vi knappt haft någon kontakt. När jag var mindre hade jag och mamma kontakt med min farbror, hans fru och mina kusiner - men den dog ut med åren, tyvärr. Så plötsligt dök en vänförfrågan upp på min facebook och nu är jag vän med båda mina kusiner och deras mamma. Jag hittade även min kusin Jimmys fina blogg och tänkte dela med mig utav den till er.




Här hittar ni hans blogg!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad kul att du fått kontakt med dem igen :)

Och vad kul att du bloggar så mycket igen!

2009-12-08 @ 20:39:35
Postat av: johanna

Vad roligt för dig, såg direkt att jag sett honom förut, bor han i norrköping ? :)

2009-12-09 @ 15:20:26
Postat av: Leif

Hej.

Hälsa din mamma från Jimmy´s Pappa.

2009-12-09 @ 19:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0