Jagsaknardig... och dig!


.. det är en nåd att få sådan kärlek och ett brott att låta den gå

Jag saknar Joline! Så länge jag håller igång till 100 % går det bra. Då har jag fullt upp med vad jag gör, så jag hinner inte sakna henne så mycket. Men så fort jag sätter mig ner och drar några djupa andetag gör det ont i hjärtat. Det känns som att en bit av mig fattas. En enorm, innerlig saknad. Min lilla älskling..

Jag kan helt enkelt inte slappna av när jag inte har Joline. Livet tappar en del av sin mening utan henne. Därför ska jag åka med Tony upp till My nu, så att jag får fortsätta sysselsätta mig. Fortsätter jag sitta här och kolla på bebisbilder börjar jag snart gråta. Imorgon kommer hon hem, hjärtat!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut mer bilder på din dotter nu är det nästan bara bilder på dig

2009-12-19 @ 20:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0